روبیکا
۲۰۲۶-۰۶-۲۸ ۱۷:۵۲
۲۰۲۶-۰۶-۲۸ ۱۷:۵۲ خبری
🚨 شب گذشته درمانگاه شبانه روزی آلونی تنها پناهگاه سلامت مردم در تاریکی !! / رفتار ناشایست با فعال رسانه که پیگیر حق و مطالبه مردم بود ...
ویدئوی منتشر شده از مرکز جامع خدمات سلامت خانمیرزا، نشان از حقیقتی تلخ دارد. ما در سال ۲۰۲۶ و دنیای هوش مصنوعی هستیم، اما در خانمیرزا، هنوز هم با کمبودهای ابتداییِ زیرساختی دستوپنجه نرم میکنیم.
#حرف_مردم / در اوجِ بیماری و نیاز به کمک به تنها مرکز درمانی شهر رفتم که با خاموشی مواجه شدم ، تماس گرفتم به فعال رسانه مون بیاد که وقتی اومد با رفتار بد برخی پرسنل روبرو شد ...💔
✍️ #پی_نوشت:
مرکزی که بجای بیمارستان به خانمیرزا داده شد😔
سالهاست که با وعدههای ساخت «بیمارستان»، مردم را در انتظار نگه داشتهاند؛ اما امروز با ساختمانی روبرو هستیم که حتی نمیتواند برقِ اضطراری خود را تامین کند! آیا این همان «توسعهای» است که وعده داده شده بود؟
ما ابتدا با تاریکیِ مطلق و نبودِ حتی ابتداییترین زیرساخت یعنی «برق اضطراری» (که در مراکز درمانی یک ضرورت حیاتی است) روبرو شدیم. همکار ما وقتی تلاش کرد به عنوان یک فعال رسانهای، صدای مردم و مطالبهی آنها را به گوش مسئولین برساند، با واکنشی برخورد کرد که هرگونه استانداردِ اخلاقی و حرفهای را زیر سؤال میبرد. 👊🚫
سوالات ما از مسئولین وزارت بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت شهرستان این است:
۱. چرا یک مرکز درمانی جدید، فاقد سیستم برق اضطراری است؟
۲. چه کسانی مراحل تایید این ساختمان را انجام دادند؟
۲. چرا برخورد با مطالبهگران و رسانهها، به جای پاسخگویی، با رفتار غیرحرفهای همراه میشود؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ، رییس شبکه بهداشت استان و مدیر شبکه بهداشت خانمیرزا پاسخگو مردم خانمیرزا باشند
‼️رسانه لردگان خبر، رسانه مردم👇
🆔️ @lordegan__khabar
🆔️ @lordegan__khabar
ویدئوی منتشر شده از مرکز جامع خدمات سلامت خانمیرزا، نشان از حقیقتی تلخ دارد. ما در سال ۲۰۲۶ و دنیای هوش مصنوعی هستیم، اما در خانمیرزا، هنوز هم با کمبودهای ابتداییِ زیرساختی دستوپنجه نرم میکنیم.
#حرف_مردم / در اوجِ بیماری و نیاز به کمک به تنها مرکز درمانی شهر رفتم که با خاموشی مواجه شدم ، تماس گرفتم به فعال رسانه مون بیاد که وقتی اومد با رفتار بد برخی پرسنل روبرو شد ...💔
✍️ #پی_نوشت:
مرکزی که بجای بیمارستان به خانمیرزا داده شد😔
سالهاست که با وعدههای ساخت «بیمارستان»، مردم را در انتظار نگه داشتهاند؛ اما امروز با ساختمانی روبرو هستیم که حتی نمیتواند برقِ اضطراری خود را تامین کند! آیا این همان «توسعهای» است که وعده داده شده بود؟
ما ابتدا با تاریکیِ مطلق و نبودِ حتی ابتداییترین زیرساخت یعنی «برق اضطراری» (که در مراکز درمانی یک ضرورت حیاتی است) روبرو شدیم. همکار ما وقتی تلاش کرد به عنوان یک فعال رسانهای، صدای مردم و مطالبهی آنها را به گوش مسئولین برساند، با واکنشی برخورد کرد که هرگونه استانداردِ اخلاقی و حرفهای را زیر سؤال میبرد. 👊🚫
سوالات ما از مسئولین وزارت بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت شهرستان این است:
۱. چرا یک مرکز درمانی جدید، فاقد سیستم برق اضطراری است؟
۲. چه کسانی مراحل تایید این ساختمان را انجام دادند؟
۲. چرا برخورد با مطالبهگران و رسانهها، به جای پاسخگویی، با رفتار غیرحرفهای همراه میشود؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ، رییس شبکه بهداشت استان و مدیر شبکه بهداشت خانمیرزا پاسخگو مردم خانمیرزا باشند
‼️رسانه لردگان خبر، رسانه مردم👇
🆔️ @lordegan__khabar
🆔️ @lordegan__khabar
ID: 1810707711453272
مسئولیت متن، تصویر و فایل این پست با صاحب کانال است و دابا فقط آن را از شبکه اجتماعی مبدا نمایش میدهد.